.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمايت فراکسيون اقليت از مطهري براي سوال از رئيس جمهور


فراکسیون اقلیت مجلس از طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس استقبال کرده است.
به گزارش شمال نیوز روز سه شنبه 20 مهر طرح سوال از رئیس جمهور به خاطر آنچه طراحان آن، اظهارات رئیس جمهور و اظهارات رئیس دفترش می خوانند، در مجلس کلید خورد.

داریوش قنبری سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس در این زمینه گفت: اوضاع و شرایطی که در کشور وجود دارد و بی توجهی به جایگاه و شان قوه مقننه از سوی رئیس جمهور ایجاب می کند که رئیس جمهور با حضور در صحن مجلس در این زمینه توضیح دهد.

وی افزود: البته فراکسیون اقلیت مجلس هنوز در خصوص این مساله تصمیمی نگرفته، اما قطعا زمینه برای امضای این طرح از سوی اعضای فراکسیون وجود دارد و ما این طرح را امضا خواهیم کرد.
متن طرح سوال از محمود احمدی نژاد رئیس جمهور که در جلسه دیروز به امضای هشت نماینده رسید، دارای چهار محور است که توسط علی مطهری تهیه شده است.

اظهارات رئیس جمهور در خصوص جایگاه مجلس و اینکه مجلس در راس امور نیست، عدم توجه به مسایل فرهنگی جامعه و اظهارات اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور در خصوص مکتب ایرانی به جای مکتب اسلامی و سیاست های لیبرال فرهنگی از جمله محورهای این سوال است.

برای طرح سوال از رئیس جمهور حداقل یک چهارم نمایندگان یعنی 73 نماینده باید موافقت خود را اعلام و این طرح را امضا کنند./جهان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.